Jak nosić eleganckie szorty damskie?


W ciemno latem możemy postawić swój wybór, na krótkie spodenki damskie jakimi są szorty. Bo kiedy je mamy nosić jak nie w idealnym okresie na to jakim jest lato.


Wszystkie wiemy, że idealnie sprawdzają się w istnie letnich stylizacjach, w których będziemy mogły pokazać swoje zgrabne nogi rozkoszując się przy tym promieniami słońca.
Pamiętajmy, że lato to okres który upływa nam dość szybko. Temu wypada z niego korzystać w stu procentach. Dlatego warto oprócz stylizacji sportowych, spodenki wykorzystywać w bardziej oficjalnych odsłonach. Bez problemu możemy znaleźć ciekawe modele w sklepach i wykorzystać je w propozycjach stylizacji proponowanych światowej sławy stylistów, przykładowo zakładając do nich koszule. Sklepy jak co sezon zaskakują nas ciekawymi propozycjami modeli spodenek. Ciekawą propozycją na to lato z pewnością będą krótkie spodenki, które swoim wyglądem imitują krótkie spódniczki. Poprzez posiadanie z przodu zakładki, która na pierwszy rzut oka przypomina miniówkę natomiast z tyłu są to zwykłe proste szorty. Z pewnością jest to ciekawa propozycja w dodatku bardzo elegancka. Śmiało można je założyć do wieczornych stylizacji, wybierając się gdzieś ze znajomymi. Również świetnym wyborem na wieczorne wyjście ze znajomymi np do kawiarni może być wybór krótkich spodenek, które są zaprasowane na kant.

Subtelne krótkie spodenki damskie.

Subtelne modele letnich spodenek, podbiły serca kobiet na całym świecie. Obecnie zwiewne spodenki jesteśmy w stanie znaleźć w zdecydowanej większości sklepów. Dzięki czemu wybór modeli jest ogromny. Stawiając na takie modele spodenek, bez żadnego wahania możemy je założyć na randkę, letni spacer po plaży czy choćby rowerową przejażdżkę. Myślę, że modele zwiewnych krótkich spodenek damskich przypadną do gustu dla większości z nas. W szczególności modele koronkowe, gdyż możemy ją połączyć latem praktycznie ze wszystkim i mieć pewność świetnego wyglądu. Tworząc ciekawą stylizację możesz je połączyć z wygodnymi espadrylami oraz oversizowym topem w kwiaty możesz liczyć na stworzenie ciekawej stylizacji.
Ciekawym wyborem może być postawienie swojego wyboru na niezwykle modny materiał jakim jest jeans. Nie ukryje się tego, iż jest to jeden z nielicznych materiałów który sprawdzi się zawsze. Krótkie spodenki latem obok sukienek i spódnic to obiekt pożądania wielu kobiet, temu wypada żeby każda z nas w swojej szafie miała co najmniej jedną parę.

Komentarze

  1. Bardzo lubię krótkie spodenki ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym mogła to bym całe życie biegała w krótkich portkach. :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię połączenie szortów z jakąś fajną marynarką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie krótkie spodenki, mam kilka par różnej długości. W mieście najlepiej się czuje w tych do kolan. Wiesz nie mam już dwudziestu lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem fanką przede wszystkim jeansowych szortów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. krótkie spodenki są idealne w lecie, praktyczne, wygodne i super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. brakuje mi w szafie dzinsowych spodenek :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jeansowe krótkie spodenki, ale ostatnio sprawiłam sobie też materiałowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś ostatnio przerzuciłam się na spódnice i sukienki, mało chodzę w spodenkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam krótkie spodenki, są najwygodniejsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for this helpful post,
    I love wearing shorts in summer.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię, latem są idealne i bardzo obecnie na topie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja muszę się zaopatrzyć w jakieś fajne szorty. To lato praktycznie przelatałam w długich spodniach :/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja lubię szorty, ale niezbyt eleganckie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś byłam prawdziwą przeciwniczką spodenek i pomimo, że miałam w swojej szafie kilka par, w lecie nie ujrzały one nawet światła dziennego.
    W momencie kiedy troszkę schudłam z boczków spodenki stały się kluczowym elementem letnich stylizacji he he
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię szorty :) szczególnie latem noszę albo dresowe krótkie spodenki albo dżinsowe :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zazwyczaj stawiam na skórzane albo takie w ciemnych odcieniach w połączeniu z oversizowym swetrem wyglądają naprawdę dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam szorty :) super post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham szorty w każdym wydaniu, zaczynając od dresowych, po eleganckie i kończąc na jeansowych ;)
    https://ppospolita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Przemyślenia - jaka sukienka na lato, wesele i spcer?

Wygodne baleriny – jak się pojawiły oraz z czym warto je stylizować.